wtorek, 2 kwietnia 2013

Rodzaje grzywek :D

Dzisiaj chciałam Wam przedstawić kilka rodzaij grzywki, może dla niektórych to dziwne, ale ja jednak, zaryzykowalam i chcialam Wam przedstwawić :)




1 :
,,Grzywka na całe czoło" :
Inaczej czasami zwana emo. Dziewczyny, bardzo często wybierają właśnie ten rodzaj ułożenia włosów, ponieważ stał się on bardziej modny i bardziej zauważalny przez chłopców.
Grzywkę na ten sposób można, zrobić poprzez przekładanie przediałku na skos i wzięcie włosów na czoło, po ułożeniu fryzury najlepiej spryskać lakierem. Najłatwiej to wszystko będzie zrobić po umyciu włosów, ponieważ włosy będą mokre i będą łatwiej się układały. Naj pewniej będzie iść z tym do zaufanego fryzjera, ponieważ to on nam najlepiej doradzić co z tą grzywką zrobić.











2 :
 ,,Grzywka na bok" :
Większość dziewczyn posiada takie grzywki, ponieważ jest najpewniejszy i także uroczy. Wystarczy przedziałek przesunąć lekko w bok, od normalnego i zrobić lekko włosy w bok. Dla pewności można także udać się do fryzjera :)






3 :
,,Kóńska grzywa" :
Jest to poprostu prosta, zwykła grzywka. Wystarczy wziąść trochę włosów z jednego i drugiego boku i obciąć według jakiej długości chcemy :) Oczywiście zalecam jednak wybranie się do fryzjera lub mamy :D












4 :
,,Niby grzywka" :
Jest to chyba najśmieszniejsza nazwa, lecz nie wiedziałam jak to nazwać :) chodzi mi o taką grzywkę na kawałek czoła, gdzie na środku znajduje się przedziałek, ale wygląda także uroczo jak inne :)
















--------------------------------------------------------------------------------------------


A jeśli chodzi o mnie ;Taszę oraz Berry. To my obie mamy zwykłe proste grzywy :) ta dam :)

Tasza <3

















Berry <3




A Wy .? Jaką macie grzywkę.? :) A może wolicie odsłonięte czoło .? :)





Taszka ;3

4 komentarze:

  1. co to za telefon ten samsung ??

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie mam,ale chcę na wakacje zrobić sobie grzywkę na cale czoło tak jak na pierwszzych obrazkach :) na razie nie mam grzywki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Idę do fryzjera zrobić grzywkę na całe czoło:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy Wam za każdy miły komentarz.! :) a każdy obraźliwy komentarz i spam zostanie usunięty.